Monday, June 8, 2009

i miss you..

masuk ari nie da 2 hari along balik melaka...ops. lupe nk bgtaw.. along 2 my bf.. all my family called him along..back 2 the story..
die balik melaka ade family day.. hari sb2.. then ahad die free.. tapi ptg kitowang rancang nk hang out same2 memandgkn pagi 2 aku ade class.. dah la horrible giler my student.. penat tol mengajar diorg..harap je standard 4 tapi bagi soalan standard pon xleh wat... so pathetic... so ptg 2 baru la nk release tension ckit nak kuar ngn bf.. manje2.. then xjadi la plak.. die ade hal la plak.. nak kene bwk family die tempah baju raya...sakitnye hati!!!
xpe.. aku tggu hari nie.. hari isnin... memandangkan ayah aku xmerestui hubungan kitaowang, so terpakse la menyorok.. kene tggu smpi ayah aku g keje dulu.. cam bese my father pergi keje kol 3... suddenly, along ckp kene balik cuz nk hantar adk die.. adk die demam..O.M.G!!!!sakitnye hati... sampai skunk aku mmg xleh maafkan die.. bkn xleh maafkan tapi aku sakit hati sgt2!!!
aku sayang die sgt2.. teramat.. hidup ain xbermakna tanpa abg taw x???

No comments:

Post a Comment